تاریخ: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۸:۰۶
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۲۸۰۶۰۷
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

۹۰۰ خودروی لوکس توقیفی در استان بوشهر تعیین تکلیف شد| فروش ۲۰ هزار میلیارد ریالی خودرو‌ها در مزایده

‌می‌متالز - بهادری مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف ۹۰۰ خودروی توقیفی در انبار‌های گمرک بوشهر از فروش ۲ هزار میلیارد تومانی خودرو‌ها در مزایده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، رحیم بهادری با اشاره به دستور رئیس قوه قضائیه در مردادماه سال جاری در ارتباط با تعیین تکلیف خودرو‌های انبار‌های گمرک بوشهر اظهار داشت: در سفر رئیس قوه قضائیه و رییس کل گمرک و مدیران ذیربط در مردادماه سال جاری، ضمن بازدید از انبار‌های گمرک بوشهر بر لزوم تعیین تکلیف کالا‌های دپوشده تاکید شد.

وی افزود: از دستور‌های مهم این بازدید، تعیین تکلیف ۹۷۶ خودروی لوکس و ۳۱۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین راهسازی بود.

مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: صیانت از بیت‌المال و حق و حقوق مردم، امری بسیار لازم و ضروری است و اداره کل اموال تملیکی استان بوشهر در این مسیر اهتمام جدی دارد.

بهادری از فروش ۲ هزار میلیارد تومانی خودرو‌های انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در یکماه اخیر با فروش ۹۰۰ خودروی لوکس مستقر در انبار‌های اموال تملیکی و سایر کالا‌های دارای مجوز فروش، بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال درآمد کسب شد.

وی اضافه کرد: فروش خودرو‌ها و کالا‌ها با دستور قضایی و از طریق مزایده قانونی انجام شده است.

مدیر کل اموال تملیکی استان بوشهر ابراز داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود در راستای صیانت از بیت‌المال استفاده می‌کنیم و امیدوارم رضایت خاطر مردم شریف استان را فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری بازار

عناوین برگزیده